You need help?

Συχνές ερωτήσεις - Γενικές ερωτήσεις


Τα προσωπικά μου στοιχεία θα παραμείνουν εμπιστευτικά;

Ναι , βέβαια , όλες οι πληροφορίες και τα δεδομένα σας παραμένουν απολύτως εμπιστευτικά μεταξύ μας. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς και την εταιρεία μας, όλες οι ευαίσθητες πληροφορίες και τα προσωπικά σας στοιχειά που καταχωρείτε να διατηρούνται πάντα ασφαλή και μόνο για τα αρχεία μας. Επίσης ποτέ δεν θα δώσουμε το email σας σε τρίτους για διαφημιστικούς λόγους.

Πώς ξέρετε ποια πακέτο με αφορά, κατά την άφιξή τους στην αποθήκη σας στη Γερμανία;

Αυτός είναι ένας από τους λόγους, που απαιτούμε εξαρχης από εσάς , να δηλώσετε το πακέτο σας στο σύστημά μας, μέσα στην ιστοσελίδα μας. Με την δήλωση του πακέτου σας στην ιστοσελίδα μας και χρησιμοποιώντας τα διαπιστευτήριά σας , είμαστε σε επαφή με τους συναδέλφους μας στην αποθήκη της Γερμανίας ώστε να είμαστε σίγουροι ότι κάθε άφιξη πακέτου που γίνεται στην αποθήκη μας, αφόρα των σωστό πελάτη.

Μπορείτε κάλλιστα να παραδώσετε και σε ταχυδρομική θυρίδα;

Όχι για την παράδοση, χρειαζόμαστε την πλήρη διεύθυνση κατοικίας και τηλέφωνο επικοινωνίας .

Υπάρχουν προϊόντα που δεν μεταφέρετε;

Ναι, αυτά είναι:
• Εκρηκτικά
• όπλα ή οπλικά μέρη
• Εύφλεκτο υλικό
• ραδιενεργές ουσίες
• διαβρωτικές ουσίες
• ξηρός πάγος
• συμπιεσμένα αέρια
• δηλητήρια
• παραποιημένα προϊόντα
• πούρα , τσιγάρα και άλλα προϊόντα καπνού
• Αντίκες και αντικείμενα τέχνης
• πορνογραφικό υλικό
• Ενεργός πιστωτικές κάρτες
• χρήματα και τιμαλφή
• φθαρτά τρόφιμα
• Ζώα και φυτά
• Ο χρυσός, πλατίνα, διαμάντια και άλλους πολύτιμους λίθους
• βιολογικού υλικού
• αίμα ή ναρκωτικά
• αγαθά που καταστρέφονται εύκολα
• εμπορεύματα που δεν είναι αποδεκτά από την ΕΛΤΑ
• εμπορεύματα που δεν είναι αποδεκτά από την IATA

Έφτασε το πακέτο μου χτυπημένο και φθαρμένο! Το αντικείμενο που παρέλαβα έχει υποστεί ζημία! Τι κάνω τώρα;

Όπως αναφέραμε, είστε καλυμμένοι αυτόματα για κάθε μεταφορά που εκτελούμε για εσάς έως εμπορεύματα αξίας 500€!
Σημαντική υποσημείωση: Για να μπορέσουμε να αναλάβουμε την ευθύνη και να διερευνήσουμε το θέμα της ζημιάς του πακέτου σας, ώστε να μπορέσουμε να σας παρέχουμε την ασφάλιση, θα πρέπει κατά την παραλαβή του πακέτου σας να δηλώσετε ότι το δέμα έχει υποστεί ζημία! Έχετε κάθε δικαίωμα να ελέγξετε το πακέτο σας κατά την άφιξη του από την courier και για οποιαδήποτε φθορά η ζημία εντοπίσετε (να το αναγράψετε στο voucher) και να το επιστρέψετε πίσω. Εφόσον όμως το παραλάβετε και υπογράψετε την παραλαβή του πακέτου, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη από εκεί και ύστερα.


Ο ανωτέρω κανονισμός δεν ισχύει για τους ακόλουθους τύπους των ζημιών :

• Ζημία από πρόθεση / ζήλο
• συνήθη φθορά
• καθυστερήσεις , ανεξάρτητα από την αιτία
• Οι ηλεκτρικές παρεμβολές ή μη λειτουργίας των αγαθών χωρίς προφανή εξωτερικές ζημιές

 

 

Είμαι ασφαλισμένος κατά την μεταφορά του πακέτου μου;

Για κάθε αποστολή πακέτου που εκτελούμε για εσάς, παρέχουμε αυτόματη ασφάλιση της τάξεως των 500€. Εάν το εμπόρευμα που θα μεταφέρουμε είναι μεγαλύτερης αξίας και επιθυμείτε επέκταση του ποσού αυτού, παρέχουμε και την δυνατότητα περεταίρω ασφάλισης, ως του ποσού που επιθυμείτε εσείς. Αυτό γίνεται κατόπιν συνεννοήσεως μαζί μας για να σας υπολογίσουμε το επιπλέον κόστος της ασφάλισης.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσουμε μαζί σας;

Είμαστε αφοσιωμένοι στο να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή υποστήριξη . Μπορείτε να βρείτε διάφορες επιλογές επικοινωνίας.
-Καλώντας μας στο σταθερό τηλέφωνο 23510-36010 η στο 801 300 3616
-Μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: helpdesk@transport-to-greece.com
-Μέσω της υπηρεσίας επανάκλησης που παρέχουμε, αφήνοντας το email σας και το τηλέφωνο σας, ώστε να σας καλέσουμε εμείς το συντομότερο δυνατό.

Ποιος βρίσκεται πίσω από την υπηρεσία του Transport-to-Greece;

Λεπτομέρειες για μας και την εταιρεία μας και το ποιοι είμαστε, μπορείτε να βρείτε εδώ


LiveZilla Live Chat Software